Řešení založená na produktech Microsoft

System Center Service Manager

Nový produkt z řady Microsoft System Center, System Center Service Manager, je navržen tak, aby splňoval potřeby moderního IT helpdesku. Prostřednictvím nových funkcí pro správu incidentů, problémů, aktiv a změn může System Center Service Manager podporovat snahy organizací o zlepšení služeb poskytovaných uživatelům.

Service Manager umožňuje plnou integraci a efektivní propojení produktů rodiny System Center pomocí vestavěných konektorů. Výstrahy z Operations Manageru a chybové události z Desired Configuration Managementu automaticky zakládají incidenty v Service Manageru.

Service Manager, díky svému Self-Service Portálu redukuje množství telefonních hovorů podpoře IT a poskytuje uživatelsky přívětivé rozhraní pro zakládání a správu incidentů. Jedná se o webový portál, kde lze pracovat s incidenty, měnit hesla, instalovat softwarové balíčky (integrace SCCM), číst oznámení podpory IT a procházet znalostní bázi organizace. Self-service portál může být provozován jako samostatná web aplikace, nebo může být součástí řešení Microsoft SharePoint.

Service Manager využívá služeb SQL Reporting Services a díky DataWarehouse databázi umožňuje generovat reporty a analyzovat data, která jsou dlouhodobě uchovávána.

Service Manager obsahuje sadu tzv. Proces Management Packů, díky kterým je možné vytvářet vlastní sady workflows, reportů, šablon, pohledů, formulářů a aktivit.  Proces Management Packy obsažené v Service Manageru jsou Change Management, Incident Management a Problem Management.

Díky Management Pack technologii je možné snadno rozšiřovat a upravovat vlastnosti celého prostředí System Center Service Manageru.

Problematiku  Service Managementu chápeme v širokém kontextu implementované normy ISO 20000. Zkušenosti a znalosti našich specialistů, podpořené znalostí vzájemné provázanosti procesů dle ISO 20000, jsou předpokladem společného úspěchu. Neváhejte nás kontaktovat a vyřešme společně problém s evidencí incidentů a servisních  požadavků  včetně měření dodržování SLA.

Více informací o produktu:
http://www.microsoft.com/systemcenter/en/us/service-manager.aspx

Copyright © 2014 AG COM

OP LZZ Projekt Mapa stránek Informace o webu Twitter LinkedIn Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.