Řešení pro řízení ICT služeb

Řešení založená na produktech IBM

Integrovaný Service Desk a katalog služeb pro optimální práci s IT. Integrovaný softwarový produkt s potenciálem rozvoje vycházející z metodiky ITIL sjednocuje a automatizuje klíčové procesy v oblasti podpory služeb a správy aktiv.

Řešení založená na produktech Microsoft

Nový produkt z řady Microsoft System Center, System Center Service Manager, je navržen tak, aby splňoval potřeby moderního IT helpdesku.

Nástroje pro měření SLA

Většina institucí a firem má se svými dodavateli servisních služeb (interními i externími) uzavřeny dohody o kvalitě služeb, tzv. SLA (Service Level Agreement). Jen málo z nich však dokáže dodržování těchto SLA bezobslužně měřit prostřednictvími SW aplikací. AG COM má řešení.

Copyright © 2014 AG COM

OP LZZ Projekt Mapa stránek Informace o webu Twitter LinkedIn Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.